SOL!


Här ligger JAG och solar mig. Man får passa på när den ÄNTLIGEN lyser.

Det finns en ruta på vårt köksgolv. Som är fastklistrad med silvertejp.
Jag o mina systrar retar gallfeber på husse. Vi nyper och skaver med våra små vassa
valptänder tills vi får tag på en liten flik silvertejp. Så är marodörerna igång.

Oj vad det är kul att förstöra. Vi drar och sliter tills vi får loss hela lagningen.
Silvertejp är jättefestligt. Hittills har husse fått laga golvet tre gånger, sedan jag föddes.
Har ni någon rolig hobby?

Kommentarer
Postat av: Carl "Calle" Carlsson

Jag tror att det är något vi i C- kullen har gemensamt, att leta svagheter på matte & husses golv. Jag har ett ställe på parkettgolvet i vardagsrummet som jag älskar att gnaga på. Tyvärr kommer alltid husse eller matte på mig när jag försöker ha lite roligt men den som väntar på något gott...

/Calle

2010-03-20 @ 16:21:32
Postat av: Pia

Ni har en alldeles underbar husse!!! Tur för er att han inte upptäckt att silvertejp kan användas till mycket mer än att tejpa ihop golv med. ;-)

2010-03-20 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0