HUSSES HUND!

Nu är det officiellt! Idag har vi skickat in ägaranmälan till SKK och Jordbruks-verket.
JAG ÄR HUSSES HUND!

Det är jag väldigt glad för. Han är inte lika sträng som min matte.
Idag har vi varit på valpkurs igen.

Alla säger: "Oj, vad lugn hon är"! "Hon kan verkligen koppla av". "Den DÄR (det är jag det), henne kommer du aldrig att få några problem med". Vad vet dom om det?

Jag vilar mig i form. Vänta ni bara. Rätt vad det är, kommer jag att visa mitt andra jag.
Den vilda och galna CRUELLA!
Nej, det tror inte ens jag på.
Jag ÄR en mycket snäll valp.

Kommentarer
Postat av: Pia

Heja, Benny o Cruella!!!

2010-04-01 @ 00:25:02
Postat av: Heros

Man ska inte stressa upp sig i onödan tycker jag.

Bara man är focuserad och koncentrerad när det väl gäller så är det jättebra att kunna ta det lungt, det tycker i alla fall min matte :)



Kramar från pappa Heros

2010-04-02 @ 12:43:18
URL: http://hovawarts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0