DOM HÅLLER EN ALLERT.

Ja, man kan inte slappna av och njuta av sommarkvällen.
Då hittar "systrarna C" genast på en uppiggande sport.

Det senaste påhittet:  Att klättra på staketet. Ta tag med tänderna högt upp i min fina Paradisbuske.
Som alldeles snart ska börja blomma (om den överlever valparnas framfart?).
Så hänger dom sig i grenarna. VILKEN KUL IDÉ!

INTE!
Då får dom fart på sin slöa matte. Hon studsar upp ur TV-soffan. Tar in valparna o sprider ut små godisbitar i hela köket. = Lönsam idé. Det ska vi göra om.

Hur aktiverar man 2 vilddjur på en gång? Tänka, tänka, tänka.
Idag har jag bara letat nycklar med Xi. Gått lång skogspromedan med henne.

Lagt ett spår till Äventyr. Som han löste jättefint efter 4 timmar.
+ cyklat med "Tyre" och han har jagat katt. Inte min idé.

Nu ska man bara träna och aktivera "småflickorna" också.
Så kan jag vara ganska nöjd.
Kan någon ge mig mer energi?


Men dom är inte bara till besvär. Jag älskar dom verkligen, bägge två.


Kommentarer
Postat av: TinaAzzar&Tarzan

Kan man annat än älska dessa underbara varelser? =)

Men så små verkar de inte vara längre, de växer snart om matte!

2010-06-15 @ 18:43:22
URL: http://www.hovawarttazzar.se
Postat av: Anonym

Ja, de är ju bara såå söta! Kan inte va lätt att underhålla två jämnåriga, en är ju en handfull,det blir ju dubbelt upp även med det charmiga.

Kram

Miriam

2010-06-15 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0