TRÄNING I ÅGESTA.

Idag träffade jag Mikaela Boström och hennes hundar: Elliegårdens Unik "Lotus" och
Sörhofs Echo (Äventyrs son). Vi skulle träffas på SSBK och träna hund.
Jag hade "Tyre" och "Coco" med mig.

Vi började med Budföring. Det gick strålande bra.
Även för Coco, som fick springa en liten sträcka.
Sedan var det Tyres tur.
Då kom en annan liten hund rusande mot mottagaren.
VEM VAR DET?
Jo, COCO förstås. Hon tyckte det där var så himla roligt, att hon bet av kopplet och kom på "Mars", hon också.
Hm, Tinka blev inte så glad.
Tyre fick ligga plats medan jag gick tillbaka med Coco till bilen. Hon hade tränat färdigt för idag.


Här sitter Lotus och Echo och väntar på sin tur.


Stackars Äventyr. Det var fruktansvärt mycket myggor i skogen.


Son och far. Äventyr ser nästan liten ut i jämförelse med Echo.




ECHO och TYRE. Fina pojkar. Snälla och glada är dom också.
Träningen gick bra. Trots värme och myggor i massor.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för idag, riktigt skoj. Och har verkligen fått mig en funderare gällande lite fostran i Echo. De är så svårt ibland att "behandla dom som skit" när man bara avgudar dom haha.. men de ska ju vara tvärtom också ;) Nu är de stadga i träningen och lite mer "pinnen i arslet på mig" och nästa gång echo knockar mig så knockar jag tillbaka hehehe.



Synd att Lotus va så låg, varför han nu va de.. men de är antingen eller med den grabben.. Vi ses igen nästa vecka :)

2010-07-01 @ 21:49:19
URL: http://hoffenecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0