VALPTEST.

Igår var jag med om nåt kul. Det kom en NY människa som jag fick träffa. Han lekte med BARA mig!

Inga dumma syskon som knuffar sig fram, och ska ha allt. Nu var det BARA min tur.

Vi lekte, han rullade över mig på rygg. Kul! Klia lite mera på magen........
Sen gick vi till ett nytt rum. Där fanns en stor tvättkorg. Vad är det med det då?

Jag ville INTE vara ensam i rummet. Jag protesterade ljudligt.
Då kom dom tillbaka. Lydiga människor.
Så lade dom nya grejer i rummet och gick igen.
Jag luktade nyfiket och undersökte sakerna. Hittade en vante som jag tuggade frenetiskt på.
Sen kom människan (=Micke) tillbaka. Satte sig i rummet med mig. Vilken trevlig prick.
Jag klättrade upp i knät, bet honom i hakan. Gick o hämtade vanten, så lekte vi tillsammans.
Tillbaka till första rummet. Apport av pappersboll. JAVISST! Skrammel (är jag döv, eller?).
Han nöp mig i tassen. Jag pep inte ens.
Sen tog vi stora trasan. Oj vad vi lekte.
Det här är min melodi........MERA!


Jag är väl bara lite galen, eller?


Jag kan vara söt också. 7 veckor gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0