OJ, SÅ TOMT DET BLEV.

Nyss var MIRIAM här och hämtade COCO.
Jag VET att det är bäst för alla.
Jag VET att hon kommer att får det underbart.
Med en matte som bara har 1 Hoffe att bry sig om.

Men lik förbannat är det förbaskat TOMT!
COCO CHANEL är en underbar hund, med massor av humor och glada upptåg.
Men det är klart att även vi uppfödare har massor av känslor för våra hundar.
Utan Coco blir det tomt.
Men samtidigt en stor lättnad.

Inget dåligt samvete för en unghund som alltid behöver MER av mig.
Inget dåligt samvete för att Äventyr inte får tillräckligt med tid av mig.
Jag har ju 3 Hoffar kvar, som vill mycket.
Nu kan jag ägna mig åt: CRUELLA, LILLA X och ÄVENTYR.

När Miriam kom skrek Coco av lycka. Hon bet sig fast i Mirirams kläder och satt hos henne och tiggde kel
hela fika-stunden. Hon pockade på uppmärksamhet. Som om hon sa: "KOM NU MIRIAM, JAG HAR VÄNTAT PÅ DIG. NU GÅR VI! NU BÖRJAR LIVET! "

Glad i hågen skuttade hon ut genom dörren med sin nya matte.
Lycka till i framtiden Miriam och Coco!

Kommentarer
Postat av: Tina

Å så fint skrivet- kram från Tina!

2010-12-11 @ 16:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0