LINTROLLSLÄGER!

Ja nu drar det ihop sig.......
På fredag skall jag få träffa en massa trevliga valpköpare.
Jag längtar!
Jag tar med mig COCO CHANEL.
Tinka, glöm inte en kedja, eftersom hon biter av koppel.

Ja, livet med "systrarna C" är innehållsrikt.
Dom har många sporter som Tinka INTE uppskattar.

Öppna dörrar och grindar är Cruellas favoritgren.
Ni kan tänka er hur mycket jag uppskattar det. När jag har ansvar för andras hundar.
Löptikar och hanar. Hanar som inte älskar varann. Små o stora hundar som INTE ska blandas.....
Ja, ni förstår, vilken härlig höst jag får. När Cruella tycker att alla ska vara tillsammans, hm.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Tinka!

Öppna dörrar kanske är ett släktdrag! Cobra öppnar de dörrar hon vill och det är inget som de gamla hundarna har lärt henne för de gör inte det!

Tina med Cobra&Hymer

2010-08-15 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0