VÅRA VILDA.......

Här är valparna inne i köket och VILAR!
Annars röjer dom i mina rabatter, gräver stora gropar, jagar varandra upp och ner i gödselstacken.
Hej vad det går!

Cruella hon prövar just nu många sporter.......
Dra omkring på kläder, ett släktdrag. Välta matskålar, plocka ner grejer som ligger på bänkarna (hon når långt...).
Dessutom provar hon alla handtag. Man måste komma ihåg att låsa alla dörrar. Annars har hon snabbt kommit på hur man gör. Jag tycker inte om när hundarna går in och ut som dom vill.
Vi är inte riktigt överens om vad vi ska ängna vår fritid åt, jag och Cruella......
Jag har en känsla av att vi ofta kommer att vara oense om vissa saker här i livet.

Hur som helst. Här är några bilder när dom vilar, så sött.


CRUELLA


COCO CHANEL




COCA COLA

Kommentarer
Postat av: Toril og Xitron

Bærer rundt på klær, hente ting fra benker og bord, åpne dører..... Høres ut som hennes moster Xitron. Skjønt det med dører fikk jeg stoppet fort ved å vende om på håndtakene på de aktuelle dørene, så det gjør hun ikke nå. Men jeg kan aldri være helt sikker.

2010-04-16 @ 23:03:17
URL: http://toriko.weblogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0