SÅDÄRJA, NU ÄR C-KULLEN I HAMN.

Väldigt många bor i Värmland...... Hoppas ni tar upp kontakten med varandra.
Stockholmare blev bara CRUELLA och COCO, som stannar hos oss.
I natt skulle jag ha bägge tikarna vid min säng tillsammans.
Det gick INTE! Då röjde dom i sovrummet. Drog ner kläder på golvet. Kampade om ett par strumpbyxor......
Dom blir väldigt lååååånga, om två valpar drar i varsin ände.

Nej, Cruella fick behålla sin position. På min tröja, bredvid sängen.
Coco, den snälla, rara. Sov gott, ensam, i köket.

Så särkilt snäll är hon väl inte? När hon hälsar, biter hon sig fast i objektet, som en liten fästing. Hon nöp mig i bröstet igår. AJ!
Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: TinaAzzar&Tarzan

Men nu verkar det ju bli så där bra i alla fall, vad skönt!

Du ska inte ställa ut C-flickorna i Oxelösund, då Charlie ska dit? Jag ska dit och titta har jag tänkt och jag kan hjälpa dig att ställa en om du vill.

2010-04-20 @ 18:43:38
URL: http://www.hovawarttazzar.se
Postat av: TinaAzzar&Tarzan igen

Såg precis att du skulle vara på Gotland då utställningen är. Det var synd, hade varit roligt att få se Cruella och Coco live.

2010-04-20 @ 18:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0