RAPPORT FRÅN VALPARNA.

Vilka underbara valpar vi har.
Det är tur att COCO stannade i huset. CRUELLA är alldeles för allvarsam och förståndig.
Hon är lugn, belevad och ansvarsfull.
COCO är småtokig, helrolig och full av upptåg.

Idag lekte dom utomhus. När jag tittade till dom, hade Cruella rullat ihop sig på sin favoritplats.....
Uppepå utebordet. Där låg hon o snusade så sött.
Så har hon utsikt över allt.

Coco fick nöja sig med en av stolarna.
Där hade hon rullat ihop sig och gnagde på ena armstödet.
Ja dom är så lugna och förståndiga redan.

Jag har fått så fina bilder från CHARLIE CHAPLIN: Håll tillgodo:




Tokskutt!


I mattes famn. Har han vuxit ur knäet?
Nej, det gör en Hoffe ALDRIG!


Stilig CHARLIE!
Foto: Jenny Jonsson (matte). Tack för jättefina bilder.

Kommentarer
Postat av: Coca Cola

Vilken stilig brorsa !! Jätte fina bilder!

2010-04-29 @ 19:18:03
Postat av: Calle

Tjena brorsan!!

Du e ju precis lika stilig som jag och växer gör du också. Vore trevligt att ses. Kanske på lägret?



Ha det bra

2010-04-29 @ 22:30:40
Postat av: TinaAzzar&Tarzan

Vilken underbar liten Charlie. Jag och hundarna träffade ju honom, matte och husse för en vecka sedan. Så nyfiken, framåt och orädd! Jag ville ju så klart hälsa på honom själv först, vilket jag gjorde. När vi sedan kom närmare min bil började Tarzan skälla och ha sig i bilen. "WOW, vad är det där" verkade det som Charlie sa och drog fram till bilen. Inte det minsta avvaktande. Tarzan fick först komma ut och bekanta sig med valpen. Oj, vad kul det var tyckte båda! Tarzan sprang runt på ängen med Charlie pipande efter sig. " Men stanna då"!! Jenny höll på att skratta ihjäl sig. Azzar fick också komma ut och hälsa. Han blev störtfötjust först, men tyckte nog att valpen blev lite för jobbig tillslut. Men genomsnäll som han är tillät han allt och vi räddade honom genom att han fick sätta sig i bilen igen. Tarzan var lite mer på barnstadiet. Jättetrevligt möte som vi absolut måste göra om!!

2010-04-30 @ 11:07:49
URL: http://www.hovawarttazzar.se
Postat av: Jessica och Celine

Vilka fina bilder! De är verkligen lika i typ, syskonen. Tur att de är tatuerade och inte chipmärkta när vi ska ha valpträff ;-)

2010-04-30 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0