DAGS FÖR UPPDATERING.

Det är verkligen hög tid att jag skriver lite om mina funderingar.
Honungs första kull:  K - kullen,  har flyttat hemifrån och jag fick tag på flera riktigt duktiga hundförare till valparna.
Det ska bli roligt att följa deras utveckling framöver.
 
Sen har jag kommit på att jag måste fixa ett MH till J - Kullen. Dom fyller ju 1 år den 25/4. Oj, vad tiden flyger iväg.
 
Men innan dess ska vi ha vårt KENNELLÄGER!!!!!!!
Ca 30 Hoffeägare har anmält sig. Det ska bli så himla kul att träffa er alla.
 
Dessutom tror jag att CRUELLA är dräktig. Hon ser ut som en riktig matrona. Kraftfull och välpälsad.
Sen kämpar hon hårt för att plocka ner HONUNG på jorden igen. Det är inte så lätt. Hon är superaktiv och retar gallfeber på alla. Men det är väldigt positivt nu när hon är anmäld till tävlingar.
I morgon ska LIZETTE och jag träna störningsträning med Huliganerna utanför ICA i Hörby.
Det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0