VAD GLAD JAG ÄR.

Här ligger stackars Honung med sin tjocka mage. Inget tvivel om att hon är dräktig. Jag glädjer mig väldigt åt den kommande K-kullen.
 
Men extra glad är jag för att hanhunden, den blivande pappan, debuterade på utställningen i Åstorp idag.
 
 
KORAD  Terhof Easy Express.
 
Han tog storslam idag!  Godk. Exteriörbeskrivning  = KORAD.  Excellent, CK, Bästa hane och blev BIR!
 
Framför allt blev jag glad över att se honom i den ovana miiljön, visa upp sig på allra bästa sätt. Han älskade världen och alla människorna runt utställningen. Inte den hanhunden som hoppade på honom förstås. Men det tog han också med behärskat lugn.  En så härlig Hoffe att träffa. HEJA "ATLAS"!
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0