VILKEN HELG!

Ja, jag kan bara tacka alla våra underbara Lintrollsägare som hela tiden levererar fantastiska resultat.
 
Vilken helg jag har fått uppleva. Först utställningen (läs om allt under "Nyheter").
 
Sen Hibiskus som gick ut på Lägre spår. Men 50 m från slutpinnen kommer 2 aggressiva hanhundar farande i skogen och förstör alltihop.
Jag förstår så väl din ilska och frustration. Så här får inte tävlingar gå till.
Förstöras av yttre omständigheter och inte få fortsätta tävlingen. BLÄÄ!
 
Sen blev jag hela tiden uppdaterad från den blöta Korningen på Värmdö.
 
Som grädde på moset får jag ett sms från Lisbeth om CAJSA CAVATS uppflyttning till Högre klass Patrullhund!
 
Det är ju inte bara resultaten som räknas. Utan allas engagemang i era hundar
Hur ni tränar och står i.
Hur ni bjuder era Lintroll på spännande upplevelser och utmaningar i livet.
 
Jag vill tacka er alla med Lintroll, för att ni ger våra valpar ett så härligt liv. 1000 TACK, från 2 stolta uppfödare Benny och Tinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0