STOCKHOLM.

Nu är jag i Stockholm för att hälsa på familj och vänner.
 
Alla våra 4 LINTROLL är tillsammans igen. CRUELLA, HONUNG, HALLON och ÄVENTYR, 10 år ung.
 
Idag har jag träffat min rara pappa THOR, 93år ung, och hjälpt honom att rensa i trädgården litegrann.
Imorgon kommer min syster MACKIE hit med sin Hoffe COCO CHANEL.
 
COCO CHANEL leker med Ylvas LINA (Amerikansk Cockerspaniel) i bokskogen.
 
Sen ska jag få träffa JUST-D  på onsdag.
 
"GIMLI"  vilar. Det ska bli så roligt att se honom igen.
 
På torsdag ska HICKORY och FNITTRA träffas. Hoppas att tycke uppstår. Det är bra om kommande "par" träffas före löp och lär känna varrandra lite innan det är dags för parning.
 
HICKORY.
 
FNITTRA.
 
Det blir roliga innehållsrika dagar "hemma" på Gudö.
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0