HONUNG.

Hon håller mig alert vill jag lova. Härom morgonen vaknade jag av något, som lät som en hund som tuggar upp en korkmatta....... Men jag blev GLAD när jag såg att det BARA var en hundsäng.
Jag hade FÖRSOVIT mig: Dags att rusa till jobbet. Det var ju bara hennes försynta sätt att väcka mig. TACK HONUNG! Det lustiga (eller olustiga?) var att HABANERO hade hanterat sin hundsäng på precis samma sätt, samma natt! Släkten är värst. Nästa dag var det dags igen. Då brakade en porslinskruka, stor som en papperskorg, i golvet och gick i 1000 bitar :( "Jag skulle ju bara kika lite i fönstret. Jag rår väl inte för att blomkrukan hoppade på mig." Verkade Honung säga. Hon kan verkligen hålla en sysselsatt den där Hoffe-flickan.

Kommentarer
Postat av: Carina

Så himla fin hon är Honung. Blonda är liksom lite extra :)
Kramar i massor
Carina och Java

Svar: Tack Carina! Ja hon är en riktig juvel min "lilla" HONUNG.
Ingrid Carlsson

2014-02-12 @ 06:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0