VÄNTAN.......

Jag blir tokig av att bara vänta och vänta! På en hund som suckar djupt och ständigt vill ha kel.
Men INTE sätta igång och VALPA!

Jag smiter fort iväg till affären för att handla. Allt lugnt när jag kommer hem.
Jag kan inte rida, inte gå på långpromenad.
Nej, inte ens sköta om hästen som står i ett annat stall.

Jag kan bara sitta här och klappa ÄLLIE på magen........
Jag blir tokig!

Till sist tog jag 2 hundar ändå, och smet iväg till skogen.
30 min. i skogen gjorde gott.
Men då är man jättenervös,
att den stackars mamman har fått värkar när man inte är där.
Jag öppnar dörren med is i magen....... Hon ligger och vilar sig i form.
Duktiga Ällie.
Nu ska jag hålla mig hemma och bara klappa på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0