OJ, OJ, OJ........

Nu ska här tränas. ZODA med matte Sussanne kom hit idag för att slipa på Lkl 3. Det är svårt.......
Men hon peppade mig till att försöka starta före hösten.

Nu blev jag sugen. Hur svårt kan det va?
Jo, nästan omöjligt.
Rutan sitter inte, fjärren på 10 m, sitter inte. Sittande i grupp är nytt för oss. Sitt under mars, kan vi inte.

Men vad gör jag........?
Jo, letar efter en tävling att starta på.
Jag är inte klok.

Men jag har en underbar hund. ÄVENTYR!
Han brukar ta mig i handen och lotsa mig igenom tävlingarna med hedern i behåll.
HEJA TYRE!


Min älskade hund, efter ett vårbad.

Kommentarer
Postat av: Jessica med Celine

Vad roligt! Lycka till och säg till om ni behöver en hejarklack. Förresten var såg jag en sån blöt hund sist?! Kram från Jessica och den bedårande valpen Celine.

2010-05-17 @ 22:02:27
Postat av: Blixtra och Tina

Det där fixar ni galant kram

2010-05-19 @ 11:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0