HEJA SYRRAN!

Celin har skrivit en kommentar. Tack!
Du vet, man ska vila sig i form......
Samma dag man ska på kurs, ska man INTE leka med små människor.
Det är alldeles för roligt......

Jag är dödstrött ännu idag, efter kursen igår. Skolan är jobbig i början.

Matte skulle lära mig någon Cirkuskonst, lagom till middagen.
Det är varken Husse eller matte förtjusta i. Cirkuskonster alltså.
Men Tyresös kursledare envisas med att dom ska lära hundarna det.

I det här fallet är det Husse som ska lära MIG......
Han vill INTE!
Matte försökte inviga honom i Klickerns förlovade land.
Jag fattar direkt. Försöker visa mitt allra vackraste jag, på alla möjliga sätt.

Husse är inte lätt att övertyga.
Matte och jag får nog jobba hårt, för att lära husse en Cirkuskonst,  lagom till avslutningen.
Han behöver bara hålla upp handen,  så ska jag sitta vackert, jag lovar.
Husse muttrar surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0