HELGEN SOM VAR.

Vi hade fullt upp med hundar hit och dit. Tyvärr hann jag inte gå på Östras Hoffeträff på Järva. Men den var tydligen lyckad. Kul!

Cruella var utlånad till Linda och COCO blev hämtad av Miriam. För att prov-leva med henne ett dygn.
Det gick förstås utmärkt. Coco blev glad när Miriam kom. Hon skuttade glatt med henne ut i vida världen.
Ett litet gruff uppstod mellan "Tosca" (Miriams lilla hund, av rasen Phalene) och Coco. Men sen gav sig, Coco, 
den yngre hunden snabbt.

Det är klart att Tosca inte vill tolerera en ny Hoffe i huset.
Men det kommer nog att gå bra. När hundarna har lärt känna varandra.

Coco skulle gå på Massagekurs med Ulla igen. Så då bytte Coco "matte" på Tyresö Bk.
Hon var lika glad för det. Hon somnade nöjd under massagen. Läraren fick hjälpa till att vända Coco,
så avslappnad var hon. Stör ej! Jag sover.

På söndagkvällen samlade vi ihop våra C-barn igen.
Då hade vi en trevlig glöggträff med hundvänner.
Dessemellan hann vi med några kommande valpköpare som kom på besök. Det var en härlig helg.
Men som vanligt för kort, och för intensiv.
När ska man få vila?

Kommentarer
Postat av: Miriam

Tror jag det (om Coco)! Hon var väl helt slut efter den intensiva helgen, och då passade det väl perfekt med massage som en fin avslutning på en helhelg. Ja, hon är för härlig vovvan. Hemma hos mig låg hon under mitt soffbord med mina fötter som huvudkudde = bra fotvärmare, ha ha.

2010-12-06 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0