TACK PIA!

Här kommer en "Bild-bomb".
Se, så många fina kort jag har fått. Fotograf: Pia Nilsson.
Hon var också en underbar lydnadsinstruktör. Som verkligen gav av sig själv
och sin stora erfarenhet av att jobba hund. Vi är ett oslagbart team.
Tack för ett gott samarbete.

GRUPPBILD. Tyvärr kan inte jag redigera bilder. Så ni får ta dom som dom är.




Ulla med ÄLLIE. Efter kommer Lena med ZINGO. Dom, och Anneli Hjelte, drillade (eller grillade)
deltagarna i skogen hela helgen. Tack för ett mycket gott jobb, som jag vet att ni gjorde.


"Najaderna" i badet. Tinka med Coco och Jessica med Celin.
Med i badet var en hel hög med hundar och även Lotta med Ögonsten.


Tork-spring.


CHARLIE CHAPLIN?


Vem skakar sig här?


En del gillar att "softa" på lägret. Husse Mats med Ögonsten.


ÄLVA


Marie med ÖKENSTORM och Lotta med ÖGONSTEN.


ÖKENSTORM.


ÖGONSTEN.


Tina med BLIXTRA och Lizette med BALOO.




BLIXTRA


BALOO.


COUS COUS dansar med husse Peter.


C-kullen samlad.


Jenny + CHARLIE CHAPLIN, Lisbeth + CAJSA CAVAT, Jessica + CELINE DION,
Tinka + COCO CHANEL, Peter + COUS COUS och Annelie med CARL CARLSSON.

Tack till alla härliga deltagare som gjorde LINTROLLS-LÄGRET 2010 till en så rolig upplevelse.
Jag hoppas ni kommer igen nästa år.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Vi längtar redan

Lizette/Baloo

2010-08-25 @ 10:41:34
Postat av: Pia

Jag vill också tacka för jag fick äran att vara ett lintroll igen. :-)

Mina hälsningar till alla! Ni är fanastiska och ni har fantastiska hundar!



Stor KRAM!

2010-08-25 @ 15:08:01
URL: http://www.hoffar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0