VILKEN VALPTEST!

Det har känts väldigt bra med den här kullen. Men eftersom jag bor trångt har jag inte kunnat ta ut valparna en och en som jag brukar. Därför var det extra spännande att vänta på den här valptesten.

HELENA BERLIN, THILWIHL´S KENNEL,  kom och gjorde testen. 1000 TACK!
 
Hon hanterade valparna precis så som jag önskar att alla valpbeskrivare gör. Får dom att trivas och visa sina bästa sidor.

Vilka härliga valpar!
Dom bildade snabbt flock med den nya personen. Dom hängde med på alla upptåg. Stora bollen, lilla bollen, skrammel-flaskan, kamptrasan och alla leksakerna. TIVOLI!
 
Flera utförde också fullfjädrade apporteringar med liten boll.
HEJA G-KRAFTS KULLEN!
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0