VALPLEK.

Vad dom börjar bli roliga. Allihop.

Idag blev dom avmaskade. Det tyckte dom INTE om!
Jag försökte muta dom med pyttesmå skinkbitar. GOTT GOTT?

"Nähä! Mig lurar du inte!" Tycks dom säga. Har man en gång fått in avmaskningsmedlet i munnen på dom. Så tar dom ingenting ur handen på mig. Blää, och skak på huvudet....
Men den beska medicinen hamnar där den ska, i alla fall.

Dom blev vägda också. Även det är pest och pina. Men bita i mina byxor och dra i min fläta, DET ÄR SKOJ!
Nu börjar man kunna leka riktigt med dom. Vad det är roligt med valpar!
.

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken härlig tid att valpar på. Vädret kan ju inte bli bättre! Förstår att du njuter för fulla muggar nu!!

Ha det gott!

Tina Hymer&Cobra

2012-05-02 @ 06:57:43
URL: http://www.tinachrister.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0