NYA BILDER.


Här skruvar Benny fast en grej. Alla valparna vill va med. Dom har haft det så bra, ihop med Benny, hela helgen.


Jag har ju varit på LINTROLLS-LÄGER i Eskilstuna i 4 dagar.
OJ! Vad dom hade vuxit, när jag kom hem. Jag kände knappt igen dom.


Men fiiiina är dom. Jättemysiga.


Här sitter en valp och funderar pår varför dom stora släktingarna sitter i rastgård?





Och, vad vill du?


Dom brottas och leker hela dagarna. Dom ÄLSKAR sin lektunnel. Den prasslar så härligt.
Sen gillar dom att rulla den, när syskonen är inuti. Det var en bra idé att skaffa den.





Man kan ha kul med en gammal trasig boll också.


FNITTRA spanar efter nya utmaningar. Nu har hon tröttnat på bollen.





"Vad glor du på?"


"Nu lipar jag åt dig!"


Härligt uttryck på den valpen.

Valparna är, som vanligt, så lika att jag har svårt att skilja dom åt.


Här är en som gillar ogräset. Han riktigt tuggar in på "grönsakerna". 














Kommentarer
Postat av: Pia

Så fina bilder!!! :-)

2012-05-23 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0