RAPPORT FRÅN F-KULLEN.

Idag har jag träffat Andreas med FNITTRA. Där var det bara bra. Vi tränade lite. Jag visade några övningar. Samarbete, lek och avlämnande. Det kommer gå som smort, med lite träning.
 
FNITTRA hade åkt Buss och T-bana till den stora staden.
Hon är pigg och livlig. Tills "bensinen tar slut". Då rullar hon bara ihop sig och somnar. Var hon än är.
 
Jag tänker på "Skalmans" mat -och-sov-klocka. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Sen ringde ISABELLE från Vilhelmina och berättade om FIDELI. Katterna har flyttat hemifrån och Cockerspanieln "Tiger", som bor i huset, är sur.........   Jag undrar varför?
 
Men FIDELI och ISABELLE trivs jättebra med varann.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Från FOX fick jag också en rapport idag. Där var allt bara bra. Visserligen åt han ALLT! + en massa delikatesser som katterna tar hem. Även småsten är jättegott. Men ingen nyttig diet.
 
Vi får hoppas att han kan lära sig vad en hundvalp BÖR äta. Så han inte mår illa
.
Tack för all info jag fick idag.
LYCKA TILL ALLA F-valpar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0