MASSOR AV BILDER PÅ DOCKA!

Tina och Linnéa Wagnås, ägare till BLIXTRA, var här idag. OJ, vilka fina bilder jag fick av hundarna.
TACK TINA!


Så här står DOCKA och spanar ut i Världen.
Framför allt håller hon koll på allt som händer i trädgården.



Hon fick en present av Tina.  Ett LEJON som piper.
Först var hon lite tveksam. "Vad ska jag göra med den här?"



Sen blev hon stolt som en tupp. "Jag har ett eget Lejon, som piper!"



"Ha, ha. Jag har fångat ett LEJON!"


Sen gick vi ut för fotografering.




DOCKA, uppställd.


Här kommer linslusen.


Många hundar vill UT ur rastgårdar. Här försöker DOCKA komma in.
Eller kanske vill hon släppa ut den som är instängd?

Hon är en tvåbent hund, precis som sin mamma ÄLLIE.
DOCKA älskar att stå på bakbenen, jämt.

Kommentarer
Postat av: Gitte

Vilket litet charmtroll. Hon är ju sååå grymt söt.

2011-01-22 @ 09:44:53
URL: http://www.hoffeliv.se
Postat av: Ulla & Ällie

Underbara bilder på en underbar hund. En ljuvlig

valp som jag haft med mig några gånger för miljöträning. Påminner en hel del om sin mamma (förutom i färgen)

2011-01-23 @ 14:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0