NYA BILDER.

Nu är det liv i luckan. Imorgon blir grabbarna 4 veckor.
Här tumlar E-1 och E-3 runt:






I "lyan" trivs E-2, som skymtar i bakgrunden.


Råkurr mellan E-1 och E-3.
Efter det behöver man lite vatten:





E-3 leker med ringen.



Ofta somnar dom med huvudet i ringen. Det ser så roligt ut.


"Ettan" har förstås energi kvar.


Man kanske ska bita sönder "lyan"?

Nu har jag skickat in reg.handlingarna.
Namnen blev:
E-1 = ELI  Till minne av KRIANNS ELI. En mycket fin hanhund. Pappa till 2 kullar på 80-talet, B- och I-kullen.
E-2 = ELO  Electric Light Orkestra, för att han håller konsert jämt.
E-3 = ELD  Han har humör, på ett vänligt sätt. Precis som elden, om man kan tämja den, hi, hi.


Kommentarer
Postat av: Jasna

Å vad ljuvliga dom är...Grattis till så fina valpar

Kram

2011-10-18 @ 09:39:01
URL: http://www.torpvallarens.se
Postat av: Carin

I-kullen var det allt. Med Fina Flicka som mamma ;). Min fina goa Isas pappa.

2011-10-19 @ 20:55:07
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Hej Carin! Javisst var det I-kullens pappa. Inte F-kullen, som jag hade skrivit först. Nu har jag ändrat. Det var ju FINA FLICKA som var mamma, och KRIANNS ELI som var pappa till I-kullen.

Tack för att ni håller ordning på mig.

2011-10-19 @ 23:08:22
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0