SMAK FÖR DET LJUVA LIVET....

Ja, inte vill dom stanna i valplådan. Dom vet hur kul det är utanför.....
Vi har gjort en fiffig spärr mot rymningsförsök.....
Trodde vi ja!

I morse vaknade jag av att hejarklacken stod och skrek: HAN HAR RYMT! HAN HAR RYMT!
Vem var utanför lådan?????
Jo, ETTAN förstås! Eli = "utbrytarkungen".
Han är en frihetsälskande liten valp. Som "kan själv"!
Han vill inte vara instängd, han vill inte sitta i famnen, han vill inte......nästan allt.

Dom andra vill inte heller stanna i lådan. Men dom är lite tyngre i gumpen. Så än så länge,
drar tyngdkraften ner dom. När dom försöker klättra ut.

Därför får dom vara mycket i köket med oss. TINA med BLIXTRA var på besök idag.
Hon fotade valparna. Bilder kommer.
Men ett litet smakprov kan ni få.

Jag försöker också fota, närbilder...... Ni ser ju hur bra det går:


Dom överfaller mig!


Här har ELO fått ett stadigt tag om min fläta. Han drar och sliter allt han kan.
Det är bra kamplust i grabbarna.
Vad gör man inte för valpars skull?

Några bilder fick jag själv också:

Bollen är en kär leksak.




Nu blir det råkurr.
Ni förstår varför han kallas "BUDDA"?  Han bara lägger sig på sina bröder.
ELI syns knappt under honom.




Men nu har ELI fått nog. Han har ett jäkla humör. Det har dom alla tre.


Tji, fick du, "Budda".


ELO var inte inblandad, just den här gången.


Han leker med en repstump.


ELI poserar.


ELD = "Budda".


Så tog bensinen slut igen.


Här har ELD somnat. "God natt"!


Kommentarer
Postat av: Tina Wagnås

Oj Oj Oj! Vilka krutpaket du har där hemma.

Tittar ner på min högra handled och ler- där ser jag ett kraftigt märke - En minihoffes tänder :)

Tack för att jag fick en stund med dem - ska bli roligt att följa även dessa TROLL!

kram

2011-11-03 @ 17:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0