Välkommen till min nya blogg!

Här kommer jag att skriva om våra valpar i C-kullen.
Jag tycker det passar bättre att dom får en egen dagbok. Istället för att skriva i NYHETERNA.
Alltså: all info om den nya kullen finner ni i denna Blogg.
C-kullen.
FÖDD  20091220
E: KORAD  HEROS V D TANNENMÜHLE 
U: KORAD SUCH SV-06  LINTROLLETS LILLA X  "Xi"
Det föddes 11 valpar. 3 hanar och 8 tikar!
Men en hane dog inom ett dygn.
Nu är det 10 starka valpar kvar. Alla smt.
Här kommer några bilder när valparna var 1 dygn.


Stolt mamma vilar efter valpningen. Ungarna sover mätta och nöjda.


Se, så nöjd hon är,  Lilla X.


Det är ett bestyr att hålla alla 10 rena och fina.


Imorgon är valparna redan 2 veckor gamla. Dom har öppnat ögonen och kravlar snabbt
fram på sina korviga små ben. Jag LOVAR att återkomma med färska foton snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0