NYA BILDER.

Efter frukosten idag, så lekte jag med 3 av valparna på köksgolvet. Oj vad dom bet och slet i mig......
Härliga takter.





AJ! Det gör ont när dom drar i min fläta.
"Tunnis!", Tycker valparna.


Nu DÖDAR jag benet, säger COUS COUS.


Såja, Lugn och fin, säger matte. Hm, säger COUS COUS.



Tänk, vad matskålarna är djupa, när man är liten.

På eftermiddagen kom Ulla och Annelie förbi. För att leka med underverken.
Jag visar ju så stolt upp dom.







Äta fingrar, är gott! Tycker LILLA C.


COCO CHANEL, minstingen,  stirrar fräckt in i kameran.


Här försöker hon "slakta" Ullas fötter.


Titta jag VANN!
Ja, det var dagens bravader.

Kommentarer
Postat av: Toril

Å, så søte de er. Får nesten lyst på valp igjen, men det får vente.

2010-01-24 @ 00:38:08
Postat av: Tina

Så fina de är! Helt ljuvliga! Härliga tag verkar det vara i dem!

Ses snart!

Tina

2010-01-24 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0