DAGENS BILDER.

Idag fick jag några bilder från Fredrik och Annelie, som var här i går.
Se så fin han är. Med lite välling fasttorkad i pälsen.....



Här ihop med brorsan.


Får jag presentera: CARL CARLSSON, 3,5 veckor. I husses famn för första gången.
Tack för dom fina korten.

Idag kom Ulla (Ällies matte) och Lena (Zingos matte) och hälsade på.
Vi tog tre av tikarna och lekte med dom i köket.
Vilka härliga små individer.
LILLA C, skulle undersöka allt. Hon drog i en plastpåse och skuttade omkring i den nya världen.
Nu väntar en härlig tid.........
En dag ska jag ta med dom till stallet. Så dom får rulma runt i torven.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fina de är...jag börjar bli tjatig men jag vet inte annars vad jag ska skriva!

Det ska bli roligt att se om någon av hanarna kommer att likna far sin.



Ha det så trevligt på uppfödarmötet!

2010-01-15 @ 10:41:27
URL: http://www.hovawarts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0