STALL-HUNDAR.

Idag fick valparna följa med mig till till stallet. Det var spännande. Först åt dom rejält med hästskit  (INTE nyttigt). Sedan lekte dom i en höpåse. Så allt hö låg på stallgolvet. Till sist bajsade dom i stallgången. Då hade jag fått nog.
Så dom fick gå tillbaka till valplådan igen.
Nu ikväll lekte vi i köket. 2 valpar fick prova halsband. DET KLIAR!

Men dom är fantastiskt snälla valpar.
Jag hoppas att dom som har flyttat hemifrån är lika rara...........
Precis så lugna och trevliga som jag ville ha den här kullen.
Visst har dom energi. Men jätte-rara är dom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh vad kul att läsa om valparna. Jag är så himla sugen på att skaffa en själv. jag visar theo deras blogg varje dag, så inom en snart framtid ska han nog mjukna hahah

2010-02-19 @ 10:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0