DEN STORA VALPFLYTTEN.

Tänk vad det är roligt att vara uppfödare. Idag har jag badat valpar, skrivit papper och vinkat adjö. På löpande band.
Nu är flera av valparna på hemväg. Hoppas alla resor går bra och att ni snabbt acklimatiserar er i era nya hem.
Här är lite bilder från den stora dagen.


CAJSA CAVAT med matte Lisbeth.


COUS COUS med husse Peter.


CARL CARLSSON med husse Fredrik.

Lycka till i livet, alla älskade C-valpar och era nya hussar och mattar.

Vi tog lite kort på "Calle Cula" innan hemresan till Örebro.
Han fick leka i köket ihop med mamma Xi och brorsan Äventyr.


Mamma Xi tar sonen under behandling en sista gång........


Tjenare Brorsan.




Undrar om jag vågar dra brorsan i svansen?


JAPP!


Här sitter jag och tittar ut över min barndoms domäner och filosoferar som "Tjuren Ferdinand".
Jag hann aldrig pinka in reviret ordentligt. För det var bara snö, snö, snö.
Vi valpar fick nästan aldrig vara ute.
Men nu börjar mitt nya liv på annan ort. Vi hörs i framtiden. So long!


Här tar jag språnget.......

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till alla fina valpar!

Jag hoppas att jag också får träffa er igen. Alla hussar och mattar får gärna maila över foton och berätta hur det går för er i livet.

Många kramar från "farmor" och pappa Heros

2010-02-14 @ 16:06:42
URL: http://www.hovawarts.se
Postat av: Pia

Oj, oj! Så är navelsträngen klippt! Lycka till med c-trollen!



Pia

2010-02-14 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0