LÖSNING?

Jo, jag ser en ljusning på valpfronten.
Nu söker jag inga nya valpköpare.

Det blir som så:  
Att COCA COLA flyttar till Micke Rudkrantz på Söder. Han har störtgillat henne, ända sedan han träffade "Cola" för första gången på valptesten. Han är ju valptestare här hos oss.
Tidigare ägde han : LINTROLLETS SOLERO, MÜSLI och nu har han WILLIAM SHAKESPEARE. Dessutom har han en underbar liten Borderterriertik, "Gilla".
På torsdag hämtar han henne. Jag är övertygad om att det här blir jättebra.

CRUELLA, bor ju redan hos oss.

Nu har vi bestämt oss för att dessutom behålla COCO CHANEL!
Hon är för bra för att sälja.......
( ULLA! Är det inte det du har sagt hela tiden?)
Det är nog någon mening med allt i livet.

Därmed stänger jag nu C-kullens Blogg och CRUELLAS SÅNG.
Jag skriver istället EN BLOGG, om allt som händer med oss och våra hundar här på kenneln.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad skönt att det löst sig och det blev ingen dålig lösning heller ;-)Gratulerar till er nya hund =)

2010-04-10 @ 21:41:15
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Tack du anonyma skrivare......

Ja, det här blir säkert jättebra. Det var kanske meningen hela tiden?

2010-04-10 @ 21:59:17
URL: http://lthastar.blogg.se/lintrolletshastar/
Postat av: Fredrik Engström

Låter som en bra lösning för underbara C-vulpisar

2010-04-10 @ 23:21:22
Postat av: Jessica med Celine

Hej igen, det var jag som skrev ovan men namnet hade tydligen fallit bort, sorry!

2010-04-11 @ 15:12:36
Postat av: Ulla & Ällie

Vilken underbar lösning. Cola till Micke, det blir kanon.

Att Cocco stannar har jag alltid önskat.

2010-04-11 @ 18:19:48
Postat av: TinaAzzar&Tarzan

Men vad bra!! Ja, behöver du hjälp nån gång, så lånar jag henne gärna (Coco). Hon var ju en av favoritern hos mig!

2010-04-11 @ 21:25:27
URL: http://hovawarttazzar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0