VILKEN HELG!

Det började med att matte och jag stack iväg till Örebro tidigt i lördags morse. Där fick jag träffa mamma Tikka och hennes husse och matte. Varför måste vi köra 22 mil för att träffas, när dom bor alldeles bredvid oss??????   Hur eller hur, fanns det en massa trevliga människor där och roliga Hoffar överallt.
Utställning? Nähä, ingen borste i syne.

Nej, man fick visa upp sin fina sida ändå. Alla granskade mig från alla håll. Tryckte och kände på mig.

Så fick man springa fram och tillbaka, fram och tillbaka. Så kom en ny grupp människor och gjorde likadant.
Granskade mig från alla håll. Oj, vad jag solade mig. Det här gillar jag. Allt ljus på mig!

Matte hade inte tid för mig. Hon bara pratade och pratade. Kan hennes munläder aldrig vila?
Så gick vi in i ett rum och diskuterade MIG! Någon tyckte att jag hade lite vita tår..........?
DÅ RAPADE JAG HÖGJUDDT!
Så var den diskussionen över.

Jag fick följa med i Lindas bil hem till igen. Vi hade det så bra ihop, så dom ville låna mig hela helgen.
JA TACK! Sa jag.
Så hela helgen har jag bott hos mamma och alla katterna. Oj, vad jag leker med "Fix Idé". En stor ragdoll-katt.
Min egen pipleksak........
Vilken toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0