AVSLUT.

Ja det blev ju inget FRAMÅT MARS mot nya friska mål, som jag skrev i förra inlägget........
2 dagar senare var hon ju DÖD.
Det är fortfarande hemskt att tänka på det. Att min älskade, underbara, unga hund inte finns mer.
Det är egentligen omöjligt att fatta.
Hon var kennelns framtid.
Hon hade just dom egenskaper som jag ville bygga vidare på. Hennes MH var jag stolt över. Hennes vackra och duktiga bröder skulle hon föra med sig till kommande generationer. Hon var otroligt trofast och en glädje att träna med.
Ja, det är bara att bita ihop och gå vidare.

Som tur är har har jag huset fullt av unga hundar just nu.
Eftersom 2 tikar ur C-kullen ännu är osålda.
Dom far omkring som virvelvindar.  Hoppar och skuttar av livsglädje.
Idag klättrade dom upp i snöhögen och rutschade utför på magen. Upp igen, och samma resa ner.
Då kan man ju inte gå här och deppa.
Man får börja om från början och glädja sig åt dom små.

Härmed har jag skrivit sista inlägget i
ARGA ANNIKAS BLOGG.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 08:23:39
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0