UTSTÄLLNING.

Idag har jag varit på Utställning. Men bara som sällskapsdam. Jag skulle heja på "farbror ZINGO". Världens roligaste lekfarbror. Vi gillar varann skarpt. Han fick springa in i ringen med MIN matte. Det tycker jag var lite orättvist. Hon kom ut ur ringen med rosetter och "lull-lull" i händerna. Sken som en sol. Hon blir ju så löjlig när hon får såna där färg-glada band. Hon sa att Zingo blev BÄSTA HANE. Jag fattar ingenting. Det vet jag väl, att han är. Behöver hon gå på utställning för att fatta det?
Sen fick vi åka hem.

Jag och Zingo poserar.

Övriga Lintroll var: ÖVERSTE, BINGO och BLIXTRA. Henne passade jag på att knöla ihop, litegrann.
Bilden visar hennes huvud. Hon blev Bästa Juniortik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0