FLÄNGA GENOM SKOGARNA

Åh, vad jag älskar det. Idag kom mattes syster hit. Det betyder alltid en långpromenad.........
Vad tror ni jag tyckte när dom tog Xi och Tyre med sig. Men LÄMNADE MIG HEMMA!!!!!!!!!
FY! Jag Ylade och skrek. Ta mig!  Ta mig!  Ta mig!
Men dom åkte utan mig.
Matte sade något om att 3 lösa hundar i skogen,  är en för mycket.
VADÅ? Jag är ju bara en.
Hon kunde gott ha lämnat dom andra hemma. Det stör inte mig.

Hur som helst. När dom kom hem. Var det ÄNTLIGEN min tur.
Då fick jag följa med ensam. Å, så fick jag ett motivations-spår. Mackie stack o gömde sig.
Och jag släpptes efter 5 min.
Oj, vad jag sprang. Med nosen i backen kom jag farande i spåret som hon hade lämnat efter sig.
Hon satt gömd och såg mig jobba som en dammsugare efter doften. Oj, vad jag ÄLSKAR den här leken.
Det var värt att stanna hemma för att få en egen långpromenad, med problemlösning. Hi, hi.
Nu är jag glad igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0