PÅ VÄG.

Idag fick jag följa med matte till alla möjliga platser. Jag vill bara PÅPEKA att det INTE är lika med träning!
Att åka runt i en bil, få hälsa på i ett stall, träffa uppvaktande blandis. Vi lekte, men han RED faktiskt på mig, fast han var en kastrerad hane. Jag gillade läget.
Sedan snabbkiss på en gräsmatta före fika hos en kompis.
Det är INTE vad jag kallar kvalitets-tid med matte. NEJ skärpning........tävlingen närmar sig.
Hon verkar faktiskt lite hösttrött. Har ni några förslag. Hur motiverar man en ovillig matte?

Kommentarer
Postat av: Carin

Fixa ett toppenresultat på tävlingen, då blir det nog bra fart på matte.

2009-10-23 @ 09:34:15
URL: http://tassamigos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0