Gunbodas Esse, IGEN!



Här är JAG när jag spanar efter "Esse". Han smyger liksom på en bakifrån......
Anfall är bästa försvar.

När han bara försöker para alla tikar,  och INGEN vill leka med Esse.
Då är det tur att trygga Zingo finns.



Här posar vi för fotografen. Zingo, JAG! och Ällie.
Esse får vara med i bakgrunden.

Idag när ingen ville leka med Esse. Så fick han rena tokrycket. Han sprang
fram o tillbaka utmed Å-kanten och skällde på, VADÅ?
Ingenting, bara hans egna fantasier. Dessemellan doppade han fötterna i ån.
Sen sprang han igen.......Tyvärr fastnade det inte på någon bild.
Men lite tokig är han allt.
Matte säger att han påminner om ARGA ANNIKA, som 1-åring.
Vadå, JAG? Har väl alltid varit snäll och lugn.

Gunbodas Esse, far omkring i rena lyckoruset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0