SOLITÄR

När jag tävlade Lydnad sist, så vann jag ett solitär-spel för hund. Det är jättekul. Matte gömmer godis i en av pjäserna. Jag letar. Jag har inte riktigt begripit hur det ska gå till.
Godis brukar komma från matte. Har jag berättat att jag är en målsökande robot, vad det gäller matte?
Hon brukar kalla mig "stalker". Hon känner sig liksom förföljd. Jag har ögonkontakt med henne JÄMT!
Även om hon inte ser mig. Så känner hon mina blickar som klistrar sig fast vid henne........
Jag VILL ju så gärna att hon ska vara lika uppmärksam på mig.
Hur som helst. MITT SOLITÄRSPEL. Jag hämtar ALLA pjäserna. Struntar i godiset. Lägger dom i min bia-bädd och ÄGER! Ingen lämnar jag ifrån mig. Hur ska man spela?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0