JAG HAR VARIT PÅ LÄGER!!!!!!!!

Här hände ÄNTLIGEN något kul igen! Husse, matte och Peter + hela familjen HOVAWART packade bilen full i fredags och åkte på LÄGER!!!!!! Vi träffade massor av "Lintroll" vid en Camping i Hallsberg. Den låg vackert vid en sjö, där vi kunde bada. HURRA! Vad kul jag har haft i helgen. Mest tränade matte en massa andra hundar. Jag blåstirrade på henne hela tiden. Ibland fick vi ögon-kontakt och då fick jag äntligen lite uppmärksamhet. Vi gjorde någon övning tillsammans. LYSANDE, förstås! Jag drillade matte i STÅ, LIGG och KONTAKT. Jag tycker att hon gör framsteg. Men det är långt kvar till tävlingsklar Matte. På lördagkvällen var det fest. Till långt in på småtimmarna. Då lekte vi ännu vid Tisarens strand. Mamma Tikka, Morbror Tyre och jag. Vilken rolig helg vi har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0