GRÄVA GROPAR.......

Jag har ju hållit mig i skinnet ett bra tag nu. Jag hade hoppats att man skulle få lite uppmuntran och härliga träningspass om man skötte sig..........Men inte då. Det blev PRECIS som jag hade anat. Sköter man sig = ingen uppmärksamhet!
Missköter man sig = MASSOR AV INTRESSE FRÅN MÄNNISKORNA!
Nu har jag grävt många snubbel-gropar på tomten. Där hoppas jag att matte ska trilla på näsan.
Annars ska jag ligga på lur som en riktig panter och kasta mig över henne, när hon minst anar.

Jag ska nog få fart på slöbacken. Jag ska se till att hon aktiverar mig.
Är det inte det hon säger till alla andra "Lintrolls-ägare"? "Ni måste aktivera er hund. Vad gör ni egentligen med hunden?"
JAG BARA FRÅGAR:  NÄR SKA HON AKTIVERA SIN EGEN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0