CIRKUS-KONST?

Idag var det avslutning på min kurs, snyft. Ska det inte bli någon mer träning nu?
Vi, som just hade kommit igång. Jag hoppas verkligen att matte fortsätter i samma stil och inte tappar orken nu.
Det har ju hänt förut.
Hur som haver, så skulle slutprovet vara en "Cirkus-konst".  Matte protesterade. Men kursledaren var sträng och sa "att någon konst måste hon träna in". Matte grubblade.......De andra skulle säkert visa "rulla runt",  "pang-du är död" eller "vacker tass". Sånt trams håller vi inte på med i vår familj, säger matte. Hon har fullt upp med att träna ín momenten i de olika bruks-grenarna. Så vi hade tjuvtränat lite på "stegen". Det bestämde hon sig för att vi skulle visa upp.
Vem tror ni gick klockrent över stegen??????????  Visserligen hoppade jag ner efter 3 pinnar första gången. Men jag fick en chans till och gjorde det perfekt. Till publikens jubel. Jag är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0