ÄNTLIGEN!

Äntligen tog hon sig lite tid för mig. Idag fick jag 2 spår. Ett lullade jag iväg lite planlöst på,  utan någon starkare motivation. Ibland blir det bara så. Det finns så mycket att undersöka så jag glömmer vad jag håller på med.
Men det andra, då var jag taggad som bara den. Det gick i ett huj. Jätteskoj!
Jag var stolt som en tupp och när jag kom hem stod den där jäkla hästen och glodde i hagen.
Då flög ARGA Annika i mig igen. Oj vilken tjurrusning jag gjorde, rätt in i hagen. HAN SKA TÄMJAS, nu kommer jag!
Både Elliot och matte blev lika förvånade. Dom ska inte tro att jag är en lugn och snäll liten Hoffe-tjej.
Här finns det resurser, ska jag be att få tala om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0