Lära Ällie att simma.

Idag fick jag en ny uppgift i livet. Tydligen KAN INTE ÄLLIE SIMMA!!!!!!!! Det har hon faktiskt övertygat sin matte om.
Hm, så såg det inte ut när hon var i vattnet.......
Med milt våld, drog min matte helt enkelt ut henne i sjön. Då simmade hon så lugnt och fint. Min uppgift var att övertyga henne om att,  DET HÄR ÄR KUL!
INTE! sa Ällie, och simmade i land med upprörda simtag. Där satt hon och glodde på mig som simmade ut i sjön ihop med matte. Hon väntade bara på att "slakta" mig, när jag kom i land.
Men min matte är MYCKET envis. Så Ällie fick pröva på, det underbara i att simma,  minst 5 gånger. Jag kan säga att hon inte blev frälst idag. Synd, det som är så kul.

Kommentarer
Postat av: Pia

Den här värmen kan ju få den värsta badkrukan att gå i sjön. I dag har vår lilla Myra t.om legat i och simmat. Och NJUTIT!!!

Ha en skön sommar, Annika med hela din flock.



Pia & Co

2009-07-03 @ 00:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0