KONSTIGT

ALLT är konstigt här hemma. Matte sitter bara o glor på några pipande, små mini-hoffar????????
Hon säger att dom är uppkäftiga precis som jag? Vad kan hon mena med det?

Dessutom luktar mormor Xi jättekonstigt. Hon luktar som en helig ko.
Jag har känt att det var något speciellt med henne redan för 9 veckor sedan. Men att det skulle bli så här, kunde jag aldrig ana.

Vem vill leka med mig?
Jag får hålla till godo med dom nya hundarna här på dagis.
Oj, vad vi leker i snön. Jag, mellanschnautzern och blandrashanen. Vi bildar en pakt, som jagar varandra upp på snöhögarna och ner i djupsnön. Vi har jättekul.

Men jag är inte i Centrum här hemma just nu.
Det är det som är felet.  Undrar om jag kan hitta uppmärksamhet hos en annan familj?
Finns det någon spekulant, på en snäll och rar, men smått egotrippad arg Annika????????

Kommentarer
Postat av: Buse

Annika, nu får du nog lite tid över för att terrorisera den övriga flocken lite mer.

Vad jag förstår så står nu dina matte, Xi och hennes 11 sötnosar i centrum.

Men lugn bara, det dröjer inte länge innan du får vara med och terra dessa 11. Då kan du åter ta din rätt mätiga plats till förfågande.

Skräm nu bara inte iväg tomten på julafton, jag lovar han kommer alltid med något gott! GOD JUL på dig och glöm inte att skriva om dina upptåg.

2009-12-22 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0