TRÄNING

Idag är det måndag. Då tränar vi ihop med mamma Ättika. Matte har kommit på den dumma idéen att hon ska tävla Lägre med Ättika. Är hon tävlings-narkoman, eller?
Då måste jag ju dela min matte, förutom med de två stora hundarna här hemma, även med mamma "Tikka".
Dumma matte. Hon ska ju BARA ägna sig åt MIG!  När ska hon fatta hur vi ska ha det i min familj?

Hur som helst. Idag fick jag både spåra och träna på TBK. Vilken toppendag.
Spåret gick riktigt bra. Avslutades med att matte blev jätteglad och delade ut köttbullar.
Gott!
Här kommer i alla fall lite bilder från dagens träning. Visst är jag BÄST!

Jag gillar min matte, o hon gillar mig.


Här tränar vi "före". Jag lipar verkligen åt matte.
Men på den sista bilden har jag lyckats få henne att gå "före".
Visst är jag duktig?
Egentligen springer vi ikapp till belöningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0