GRIM = G 3

 
 
Fina GRIM!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Amen Tinka du ser ju blicken..
Han blir din nästa tävlingshund ju :)

Svar: Javisst, ser jag blicken! Han tittar jämt på mig. Det känns. Han har också ett annat ljud än dom andra. Bara för att jag ska se honom..... jobbigt!
Ingrid Carlsson

2013-01-12 @ 22:34:40
Postat av: Sara Tolonen

Det syns faktiskt på honom, han känner sig lite ensam och utlämnad, osäker på framtiden och hoppas att någon ska ta sig an honom ;)

2013-01-13 @ 12:34:04
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Sluta tjata! Jag SKA INTE ha en underbar, kraftfull, svart hane. Jag vill ha en tik att gå vidare på. Avelsmässigt.

Han hittar nog sin nya ägare så småningom.
Punkt.

2013-01-13 @ 17:25:13
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0