GRAAL.

Han ska flytta hem till ÄDELSTENS familj.
Man kan säga att ÄDELSTEN inte var glad åt idén att bli storebror på gamla dar. Han är ju faktiskt morbror till GRAAL. Det kräver respekt. Vilket inte Graal har visat än.
 
Vackra ÄDELSTEN!  Åh, vad jag är glad att jag fick träffa honom idag. Han är så lik min älskade hund ÄVENTYR.
 
"Husse, måste vi ta hem den där?"
 
"Jag älskar dig morbror!"  Tycks GRAAL säga.
 
En härlig glad familj.
 
GRAAL har redan smockat till mattes glasögon.......
 
Var nu en snäll gosse GRAAL, och LYCKA TILL I LIVET!

Kommentarer
Postat av: Marina

Efter ett dygn i sitt nya hem är man inte så försynt längre,GRAAL ska vara med överallt,bita matte i knävecken när hon går och framförallt,han SKA vara nära när det är sovdags. Jobbigt när matte städar =) Kram från oss

Svar: Härligt att höra. Nu börjar han visa sitt rätta jag. Kram från bröderna och Tinka.
Ingrid Carlsson

2013-01-20 @ 15:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0