VÄNTAR.......

I går kväll fick jag kontakt med en jättetrevlig kille från Luleå. Som hade haft Hovawart förut.
Men så idag,  ringde en tjej från Eskilstuna som också  hade haft Hoffe förut. Hon var engagerad i Brukshundklubben och utbildar sig till Mentalfigurant.
 
Hon var beredd att komma redan idag för att titta på GRIM.
Oj, vad plötsligt allting hände!
 
Samtidigt som jag väntade på dom, så ringde ännu en intresserad.
Åh, vad det är roligt att vara uppfödare, när valparna är eftertraktade.
 
Så nu måste jag hastigt och lustigt skilja mig från min kompis GRIM.
-----------------------------------------------------------------
 
Ja, så blev det. Just nu sitter han i bilen på väg till sitt nya hem i Eskilstuna
 
Det var ju överraskande snabba beslut.
Hoppas nu alla i G - kullen får det riktigt bra. Tack för den tid jag fick rå om era valpar.
Lycka till i framtiden G - krafts kullen!
 
Hej då! Härliga GRIM!

Kommentarer
Postat av: Pia

Lycka till, Grim!!! :-)

2013-02-16 @ 00:53:19
Postat av: Ulla & mamma Ällie

Lycka till i livet lille Grim. Hoppas vi ses någon gång, Eskilstuna är inte långt från Tyresö

2013-02-16 @ 08:15:07
Postat av: Tina och Blixtra

Härligt att höra & GRATTIS till de nya ägarna av just
ett Lintroll! Lycka till!

2013-02-16 @ 11:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0